onsdag den 6. november 2013

Reflektion uge 45

Hold da op, i dag har vi været igennem en masse..... og ja man kan da godt blive lidt rundforvirret. ;-)
Dropbox er vi blevet introduceret for, og som jeg har forstået, er det en online ekstern harddisk, hvor jeg kan ligge ind mine filer, billeder osv. Og da ligger de der og jeg kan til en hver tid hente dem ned. :-) Det skulle jeg nok få brug for, så den er downloadet både på Iphone og pc. Fedt, det kunne jeg have brugt for flere mdr. siden da jeg mistet alle mine billeder på tlf. :-(

Vi har været inde i PBworks, et forum, hvor vi som gruppe skal kunne skrive indlæg og kommentar. Jeg er stået lidt af her, jeg føler der bliver for meget at skulle håndtere. Har forstået at ting tager tid, det at vende sig til noget nyt, og finde ud af de forskellige funktioner. Der skal øvelse til, og sådan er det jo med alt. - øvelse gør mester.
Jeg er måske allerede begyndt at snæver mig ind på hvad jeg vil bruge min tid på, så jeg kan føle mig sikker, i det jeg gør.

Tak for en god dag. :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar